Dag 2: Dordrecht-Breda- Lier (23/5)

23 mei 2022 - Lier, België

Over vandaag kan ik kort zijn. Van de start om 9 uur tot een uur of half 3 was het leuk. De tegenstelling tussen weidse landerijen en 10 minuten later de Moerdijkbrug met volop verkeer was verbazend. De route langs het riviertje de Mark was prachtig. Maar toen begon het te regenen. Eerst leek het mee te vallen, maar in Hoogstraten heb ik regenpak en overschoenen aangedaan. En die marketing belofte dat die regenpakken 'ademen' is flauwekul, maar dat wisten jullie al. Van binnen net zo nat als van buiten...

De fietstassen zijn wel waterdicht, dus na douche en droge kleren in B&B het Hof van Loverrijk in Lier, ben ik weer helemaal het heertje.

Gefietst vandaag: 121 km

Gefietst totaal: 251 km

1. Mark:
    Hette,

je houdt er een mooie dagafstand op na!

Qua weer nog even doorbijten morgen in België. En vergeet niet na regen komt gegarandeerd weer zonneschijn.

Groet,
    Mark
  2. Hette:
    23 mei 2022
    Dagafstand gaat wel naar beneden vanaf nu, en morgen door de buien heen naar de zon.
  3. Jan Hickmann:
    Dag Hette, gaat goed he! Mooie afstand! Beetje water kan geen kwaad😇
  4. Peter:
    23 mei 2022
    Hoi Hette, keurige afstand, komende dagen blijft het koel zag ik net met af en toe wat water, blik op oneindig.